Elérhetőség
 
+36 30 625 5665
1054 Budapest
 
Garibaldi utca 5.
Nyitvatartás
 
H-SZ:1130 - 2000
 
V:1130 - 1530
Téli vitaminpótlás

Sokan sokfélét mondanak és írnak arról, hogy mire figyeljünk oda a téli időszakban, ahhoz, hogy szervezetünk vitamintartalékai ne ürüljenek ki, fittek és egészségesek maradjunk. Egy két valóban fontos eleme van az egészséges életmód téli szakaszának, amit szerintünk is érdemes figyelembe venni. Ilyenkor – kb. november közepétől február közepéig – kevesebb a napfényes órák száma, így a legtermészetesebb D-vitamin pótlás nehézkes, de amikor csak tehetjük és tiszta az idő töltsünk időt a napon, mivel gyümölcsök és zöldségek a D-vitamint kevésbé tartalmazzák, de szervezetünknek elengedhetetlen, így mindenki döntse el, hogy milyen formában kívánja bevinni. 

 

 Téli gyümölcsöket és zöldségeket viszont a magas C-vitamin tartalmuk miatt rendszeresen fogyasszunk, ezzel is felvértezve magunkat a különböző betegségek ellen. Álljon itt példának néhány zöldség és gyümölcs, amiket elsősorban nem a C-vitamin tartalmuk miatt ismerünk, pedig rendkívül nagy százalékban tartalmazzák, így ezekkel bátran bővithetjük étrendünket: fodros leveles kel, petrezselyem, akár turmixokba is, paprikafélék töltve, vagy magában fogyasztva. Fontos még, hogy citrusfélék közül nem csak a citrom, hanem például a grapefruit is remek erre a célra, akár a levét isszuk, akár egészben fogyasztva is.

 

 Többek között A és B6 vitamin pótlása is elengedhetetlen a hideg hónapokban, A-vitamin elsősorban  a látásunk megőrzése szempontjából fontos, legjobb természetes beviteli forrása a sárgarépa, B6 vitamin a fehérje anyagcsere és az idegrendszer számára fontos elsődleges, erre a spenót fogyasztását ajánljuk, nálunk többek között a zöld turmixban találkozhattok vele nagy arányban, de pl. a kelbimbóban, brokkoliban is megtalálható.

 

 

Hírlevél

Iratkozzon fel most és mi majd informáljuk a legfrissebb hírekről legújabb ajánlatainkról.